Jums noteikti radīsies jautājumi par sūtījumu nosūtīšanu un iepakošanu tāpēc esam sagatavojuši šo sadaļu. Lai sūtītu ātri un droši iesakam iepazīties ar zemāk esošo informāciju.

 

Sadalījums pa zonām

Pie Lielākajām pilsētām ietilpst:  Aizkraukle, Alūksne, Balvi, Bauska, Cēsis, Daugavpils, Dobele, Gulbene, Jelgava, Jēkabpils, Krāslava, Kuldīga, Liepāja, Limbaži, Ludza, Madona, Ogre, Preiļi, Rēzekne, Saldus, Talsi, Tukums, Valka, Valmiera, Ventspils.
Šīs zonas ir attiecināmas uz visu pārējo Latvijas teritoriju, izņemot Rīgu, Rīgas rajonu un Latvijas Lielākās pilsētas.
Jā, Eiropas teritorijā ir muitas zonas, piemēram, Vatikāns, Itālijā. Pilnu sarakstu ar izņēmumiem lūdzam skatīt šeit. Lūdzu ņemiet vērā, ka nosūtot sūtījumu uz kādu no šīm vietām, var tikt piemērota ievedmuita vai arī sūtījums var tikt atgriezts, jo piegāde nav iespējama. Pirms nosūtīt sūtījumu uz kādu no šīm zonām, lūdzu konsultējieties ar mums.

Pasūtīšana

Pasūtījumus pa telefonu iespējams pieteikt tikai piegādēm Latvijas robežās. Lai saglabātu mūsu zemās cenas, mēs nevaram pieņemt Eiropas un pasaules piegāžu pasūtījumus pa telefonu.
Lūdzu rakstiet uz e-pastu: info@ipaka.lv vai zvaniet mums par nepieciešamajām izmaiņām un mēs sniegsim Jums informāciju par izmaiņu veikšanas kārtību.
Mēs šobrīd pieņemam šādas maksājumu iespējas: Visa, MasterCard, Maestro, Electron, American Express, Paypal un priekšapmaksas rēķins.
Dažiem no mūsu pakalpojumiem ir nepieciešams sūtījuma marķējuma uzlīme, kas jāpievieno uz iepakojumu, tāpēc Jums būs nepieciešams printeris, lai varētu izdrukāt svītru kodu un atbilstoši marķēt sūtījumu. Lūdzu ņemiet vērā, ka marķējumam ir jābūt kvalitatīvam un salasāmam.

Atlaižu kodi

Atlaižu kods jāievada pēc pasūtījuma datu ievades, pasūtījuma kopsavilkumā.

Iepakojums

Sūtījuma saturam ir jābūt iepakotam (kastē, aploksnē, uz paletes vai citā drošā iepakojumā, atkarībā no izmēra). Ja sūtījums netiks atbilstoši iepakots, mums un mūsu partneriem ir tiesības atteikties no pasūtījuma pieņemšanas.
Visi sūtījumi ir jāiepako pārvadāšanai drošā iepakojumā. Detalizētāku informāciju, varat apskatīt šeit.
Ja nav zināmi precīzi sūtījuma parametri, ir aizliegts izmantot ipaka pakalpojumus, jo cena tiek aprēķināta pēc sūtījuma svara un izmēriem. Ja ievadītie dati ir ievadīti nepareizi Jums tiks izstādīts papildus rēķins un sūtījums tiks aizturēts līdz izstādītā rēķina apmaksai.
Lūdzu, nodrošiniet, ka esiet izvēlējies pareiza izmēra paleti, lai kompakti saliktu savu preci un lai prece nebūtu pāri paletes malām. Precei jābūt piestiprinātai pie paletes tā, lai pārvadāšanas laikā tā nekustētots. Detalizētāku informāciju, varat apskatīt šeit.

Paņemšana un piegāde

Sūtījuma paņemšanas laiki ir atkarīgi no partneru ieplānotā maršruta. Parasti paņemšanas laiks ir darba dienas laikā no 9:00-17:30. Piesakot pasūtījumu, Jūs varat norādīt sev vēlamo sūtījuma paņemšanas laiku, bet tas nav garantēts.
Mēs piedāvājam ne tikai paku piegādes, bet ari palešu piegādes. Lūdzu aizpildiet informāciju sadaļā „Vēlies nosūtīt kravu” vai sazinieties ar mūsu klientu servisu.
Sūtījumu paņemšana ir līdz 17:30. Ja Jums ir bažas par sūtījuma paņemšanu, lūdzu, sazinieties ar mums pēc 16:00, un mēs precizēsim informāciju pie izvēlētā pakalpojumu sniedzēja.
Sūti gudri ir kurjeru pakalpojumu brokeris un nav informēta par katru piegādi vai paņemšanu. Ja paņemšana nenotiek, lūdzu, sazinieties ar mums, lai mēs esam informēti un varam risināt jautājumu ar izvēlēto pārvadātāju.
Trauku mazgājamā mašīna , saldētava, ledusskapis, plītis, cepeškrāsnis, plīts virsma, ūdens sildītājs, veļas mašīna ,veļas žāvējama mašīna, mikroviļņu krāsns, gaisa kondicionieri.
Ja iespējams, kurjers vienmēr mēģinās paņemt pasūtījumu pieprasītajā laika posmā, tomēr norādītais laika posms nav garantēts un ja kurjers nav spējīgs paņemt norādītajā laikā, paņemšana tiks veikta laika posma no 9:00-17:30.
Tas ir atkarīgs pēc izvēlētās galamērķa valsts un šīs valsts likumiem. Ja tiek uzlikta muitas nodeva, muita sazināsies ar saņēmēju. Mēs neesam iesaistīti šajā procesā.
Informācijai jābūt vienkāršai un paskaidrojošai. Piemēram, „Datora klaviatūra”. Nekad nerakstiet "dāvana" vai "preces". Lūdzam atzīmēt, ja priekšmets pieder pie nevēlamajiem sūtījumiem, un tiek nosūtīta uz klienta paša risku.
Norādītai vērtībai jāatbilst preces reālajai vērtībai, tāpēc nav atļauts norādīt nulles vērtību. Vērtībai, kas noradīta , jābūt pierādāmai ar čeku, rēķinu vai ar pavadzīmi. Privātās lietas ,kuru vērtība nav pierādāma, nav ieteicams sūtīt, jo šādām precēm pilna atlīdzības vērtība nav garantēta.
Muitas deklarācijā jābūt iekļautam precīzam aprakstam un eksportēšanas iemeslam. Ja muita konstatē, atšķirīgus priekšmetus, kā noradīti deklarācijā (piemēram, dāvanu, bet faktiski tiek sūtīts pirkums), tad tiek piemērota piemaksa vai sūtījums tiek atgriezts atpakaļ.
Ja Jums ir nepieciešams, lai kurjers zvana pirms sūtījuma paņemšanas vai piegādes, lūdzam norādīt to, piesakot pasūtījumu. Ja Jūs vēlaties, lai kurjers ar Jums sazinās, lūdzu norādīt tās valsts tālruņa numuru kurā notiek paņemšana / piegāde.
Ja nav zināms saņēmēja/nosūtītāja telefona numurs vai ir norādīts telefona numurs, kas nav konkrētās valsts numurs, tas var radīt sūtījuma paņemšanas / piegādes kavēšanos.

Bojāti un pazaudēti sūtījumi, pretenzijas iesniegšana un atlīdzība

Lai iesniegtu pretenziju Jums ir jāaizpilda pretenzijas forma .  Pēc pretenzijas saņemšanas mēs ar Jums sazināsimies, pretenzijas izskatīšanas termiņš ir 30 dienas no tās iesniegšanas brīža.
Ja sūtījums ir bojātas, lūdzu parakstieties par saņemšanu, bet obligāti uz kurjera lapas atzīmējiet, ka sūtījums ir bojāts. Ja Jūs parakstīsieties un neatzīmēsiet bojājumus, vēlāk Jums vairs  nebūs iespējas iesniegt pretenziju.
Jā, bojātais iepakojums ir jāsaglabā, jo tas kalpo kā pierādījums. Ja iepakojums netiek saglabāts tas var ietekmēt iespēju kompensēt bojājumus.
Tikai persona, kas veic pasūtījumu var sākt prasību un tikai personai, kas ir veikusi pasūtījumu tiks izmaksāta kompensācija.
Pretenzija par pazaudētu sūtījumu ir jāiesniedz 5 kalendāro dienu laikā pēc pazušanas fakta konstatēšanas.
Pretenzija bojātam vai pazaudētai sūtījuma daļai ir jāiesniedz 5 kalendāro dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas.
Nozares standarts, lai atrisinātu pretenziju ir 8-12 nedēļas. Ipaka mērķis ir noslēgt jebkuru pretenziju 30 kalendāro dienu laikā.
Ir  izņēmumi, kad zaudējumi netiek segti. Piemēram, ja tiek sūtīta aizliegts vai ierobežots sūtījums , vai arī, ja sūtījums nav pareizi, pietiekami iepakots. Pilnu sarakstu ar izņēmumiem, lūdzu, skatiet mūsu aizliegto priekšmetu saraksta noteikumos.
Ja sūtījuma piegāde tiek kavēta par divām dienām pēc noteiktā laika ir iespējams saņemt pilnu vai daļēju piegādes izmaksu kompensāciju (kompensācijas apjoms atkarīgs no izvēlētā partnera pakalpojuma).
Visi sūtījumi tiek apdrošināti. Apdrošināšanas apmērs ir atkarīgs no izvēlētā partnera pakalpojuma.
Bojāto sūtījumu nedrīkst pārvietot, kamēr pretenzija ir noslēgta. Partnerim ir tiesības paņemt sūtījumu uz ekspertīzi. Ja pretenzija tiek izmaksāta pilnā apmērā, sūtījums netiks atgriezts. Remonta gadījumā sūtījums tiek nogādāts atpakaļ sūtītājam vai saņēmējam.

Maksājums

Mēs piedāvājam 3 apmaksas iespējas: Kredītkarte; Paypal; Priekšapmaksas rēķins (izvēloties priekšapmaksu, pasūtījums tiek apstiprināts pēc naudas ienākšanas Ipaka kontā)
Mēs šobrīd pieņemam šādas maksājumu kartes: Visa, MasterCard, Maestro, Visa Electron, American express